باید چه کار کنم اگر سطح اورهla بالاتر از 170
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید چه کار کنم اگر سطح اورهla بالاتر از 170

سطح اوره در خون بالا 170 بالاتر از 60 میلی گرم / دسی لیتر، است که شاخص پیشرفت بیماری کلیوی در مرحله اورمیک است. اگر شما با سطوح بالای اوره در بیماران تشخیص داده شده است به دلیل مشکل کلیوی، بیماران باید برخی از روش های کاهش را.

با توجه به شکل گیری و دفع اوره، چندین روش در کاهش سطوح بالای اوره 170 مفید هستند.

اولین کنترل مصرف پروتئین است.

همانطور که توسط nephrologists گفت، اوره از سوخت و ساز پروتئین و کیفیت پروتئین تولید تولید اوره کمتر است. بنابراین، بیماران با سطح بالای اوره نه تنها باید مصرف پروتئین خود را کاهش می دهد، بلکه بیشتر پروتئین با کیفیت بالا هستند، مانند ماهی، سفیده تخم مرغ و گوشت بدون چربی را.

دوم این است که برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده.

عملکرد کلیوی همیشه با افزایش سطح اوره در خون، در نتیجه حفظ عملکرد کلیه از کاهش عملکرد می تواند کمک به محافظت از باقی مانده کلیه و جلوگیری از آسیب رساندن به سطح اوره مطرح کاهش می یابد. حمام دارویی، چرخه درمان، طب سوزنی، و برخی از روش های دیگر ممکن است به محافظت از کلیه ها کمک کند.

یکی از آخرین است که به افزایش عملکرد فیلتراسیون کلیه است.

برخی از غذاها و نوشیدنی تنها می تواند کمک به تحریک کلیه ها تولید ادرار بیشتر است. به عنوان مثال، فلفل قرمز، قره قاط، چای، ریشه قاصدک، برگ چای گزنه، و غیره، همه می تواند کمک به افزایش تولید ادرار تا حدی. بیماران می توانند بیشتر از این غذاها با توجه به وضعیت بیماری خود را بخورند.

علاوه بر این، برخی از درمان های پزشکی برای بازسازی ساختار آسیب سلول های کلیه و کلیه مفید است. طب میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی و البته آلودگی درمان خون الزامات بالا.

در حال حاضر، ما می دانیم که آن را به کاهش اوره خون 170 از یک طرح رژیم غذایی سالم برای تصحیح درمان پزشکی ضروری است. اگر شما نیز از سطح بالایی از اوره در خون رنج می برند، شما می توانید به طور مستقیم کمک به دکتر آنلاین بپرسید.





:: برچسب‌ها: سطح بالایی از BUN، درمان بالا سطح BUN ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: